گل من

قهرمان کوچولوی شنا !

1394/9/2 17:42
نویسنده : آراس
298 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم !

17 آبان 94 با مامان جون اشرف رفتیم غربالگری سه ماهه دوم ، موسسه نسل امید.

مشخص شد 225 گرم هستی ماشالله! خدارو شکر دکتر طهماسب پور باز هم از وضعیت من و تو راضی بود ، و اگه بدونی چی گفت... تو دخمل مایی عزیزم...! یه دخمل کوچولو و پاک که خدا به من و بابا جونت هدیه داد.

بابایی اومد دنبالمون، برات جایزه خرید دخترم ! ست قاشق غذا خوری و شیشه شیر کوچولوی wee.

مامان جون راحله هم از کانادا برگشت و برات کادوهای خوشگل آورد. 

بابا جون یه ماشین جدید خرید تا دخترمون وقتی میاد راحت تر باشه.

دوستای مامان و بابا (خاله سمیرا و همسرش) هم منتظر هستن تا دوقلوهاشون ، یه دختر و یه پسر که همسن و سالت میشن انشالله صحیح و سالم به دنیا بیان و بشن دوستای دخترم !

تازه بیست هفته رو تموم کردی و وارد ماه ششم از عمر قشنگت شدی. حالا دیگه مامان میتونه تکون خوردن های قشنگ و هنرمندانه ات رو احساس کنه! خصوصا صبح زود که گرسنه هستی !

همش دارم میرم خرید و برات لباس و وسایل خوشگل رو با وسواس و سلیقه انتخاب می کنم. 

من و بابایی داریم برای تزئین اتاقت نقشه می ریزیم و اسمت رو انتخاب می کنیم. فعلا بابا صدات میزنه جیگیل بابا ! عاشقتیم دختر نازم.محبت محبت محبت

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان زهرا
4 آذر 94 14:01
خب بسلامتی دختر نازت انشالله صحیح و سالم بغلت بیاد و کلی خاطره بسازین
آراس
پاسخ
انشالله...ممنونم عزیزم
مامان زهرا
7 آذر 94 10:56
انشالله کخ بسلامتی عزیزم خداروشکر که آخراشی
آراس
پاسخ
ممنونم عزیز مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل من می باشد